خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل
نوشته شده توسط : م

دریافت شارژ مستقیم ایرانسل

 

دزفولی اظهار داشت: در پوشش جاده‌ای هم بیش از ۲۱ هزار کیلومتر از جاده‌های اصلی کشور با رشد سالانه ترکیبی ۶۱ درصد تحت پوشش هستند. در حوزه پوشش جمعیتی رشد سالانه ترکیبی ۱۳ درصد است. به میزانی که پوشش جمعیتی افزایش می‌یابد، افزایش یک درصدی پوشش جمعیتی شبکه ممکن است سرمایه‌گذاریی را طلب کند که در ابتدا برای ۵ یا ۱۰ درصد پوشش شبکه انجام شده است. خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل
وی افزود: در طی این مدت ایرانسل بیش از ۱۶ هزار سایت با رشد ترکیبی ۳۸ درصد در کشور نصب و را‌ه‌اندازی کرده خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل است که ظرفیتی معادل ۱۰۴ هزار TRX در سطح کشور ایجاد کرده است.
وی با اشاره به گسترش همزمان شبکه وایمکس ایرانسل و حرکت به سمت توسعه نسل سوم و LTE اظهار داشت: خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل وایمکس تکنولوژی رو به توسعه‌ای نیست. تکنولوژی رو به توسعه به حوزه LTE تغییر یافته و همه اپراتورهای دنیا سرمایه‌گذاری خود را در زمینه وایمکس یا متوقف یا کند کرده‌اند و به سمت فناوری‌های جدید رفته‌اند.
به گفته وی، ۱۰۰ درصد شبکه ایرانسل تحت پوشش GPRS و ۹۸ درصد آن تحت پوشش EDGE است خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل و دو درصد باقی‌مانده به نقاط کم جمعیت و جاده های کشور اختصاص دارد که به سرعت بالای GPRS نیاز ندارند.
مهاجرت خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ایرانسل به ۳G و LTE منتظر رای رگولاتوری است
دزفولی گفت: پیش‌بینی میشود ترافیک دیتا در خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل دنیا در سال ۲۰۱۵ معادل کل ترافیک دیتا تا سال ۲۰۱۰ میلادی خواهد بود که حاکی از رشد قابل توجه حوزه دیتا است و نشان می‌دهد اپراتورها باید تمرکز خاصی روی حوزه دیتا داشته باشند.
او با اشاره به اینکه رسیدن به پوشش ۸۲ درصدی در کل شهرهای کشور، گفت: ایرانسل در چارچوب پروانه خود باید در مهر ۹۱ میزان قطعی تماس‌های خود را به ۱٫۵ درصد می‌رساند که خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل درحال حاضر متوسط قطع تماس در شبکه ایرانسل ۷۹ صدم درصد است.
او با اشاره به امکان استفاده و مکالمه با سیم‌کارت‌های ایرانسل در برخی خطوط هوایی بین‌الملل نیز افزود: همچنین خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل امکان استفاده از کارت شارژ برخی اپراتورهای خارجی در کشور مقصد برای شارژ سیم‌کارت‌های ایرانسل فراهم شده است.
ایرانسل در راستای روند خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ارائه خدمات جدید، برای اولین بار در ایران، سرویس پیشرفته “اعلام دسترسی” را به مشترکین خود عرضه کرد.
اخبار ایرانسل, اخبار وایمکس ایرانسل, گزارش خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل
او در پاسخ به پرسش خبرنگاری درباره مذاکرات میان وزارت ارتباطات و بانک مرکزی خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل برای تخصیص ارز با قیمت مرجع به شرکت‌های فعال در حوزه ICT و شمول آن به ایرانسل گفت: در این باره رگولاتوری از مدت‌ها پیش اعلام کرد نیازهای ارزی خود را اعلام کنیم که ایرانسل از همان ابتدای امر تمامی پیش‌فاکتورها و LCهای گشایش شده و کلیه موارد مطابق میزان سرمایه‌گذاری ایرانسل از اکنون تا سال آینده را ارایه داده است اما علیرغم چند بار مکاتبه در مورد آن اما تا الان اثر مشخصی نداشته است.
۸۲درصد جمعیت کشور و بیش از خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ۲۱هزار کیلومتر از جاده‌های کشور تحت پوشش ایرانسل هستند
برای استفاده از این سرویس جدید کافیست کد دستوری #شماره مشترک ایرانسل مورد نظر*۱۵۵* را از خط ایرانسل شماره گیری کرده تا به محض بازگشت مشترک مورد نظر به شبکه تا ۲۴ ساعت، امکان تماس با او از طریق یک خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل پیام کوتاه خودکار اعلام گردد.
علیرضا قلمبر دزفولی با اشاره به پوشش شبکه تلفن همراه ایرانسل در سراسر کشور و تمام منطقه خلیج فارس گفت: در پروانه صادره برای ایرانسل در سال هفتم قراردادی باید حدود ۹ هزار کیلومتر از جاده‌های کشور تحت پوشش قرار می‌گرفتند اما تا ۳۰ مهر ماه امسال، ۲۱ هزار و ۵۱۵ کیلومتر از جاده‌ها را تحت پوشش قرار داده ایم. به گزارش ایران اپراتور مدیرعامل ایرانسل، در نشست خبری ششمین سالروز راه‌اندازی شبکه ایرانسل با اشاره به اینکه پوشش جمعیتی ایرانسل اکنون نزدیک به ۸۲ درصد است، افزود: در خصوص پوشش شهرها بیش از ۲۲۰۰ شهر و دهستان خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل و بیش از ۲۴ هزار روستای کشور با رشد سالانه ترکیبی ۵۷ درصد در پوشش شهری، تحت پوشش قرار گرفته‌اند.
به گفته دزفولی، ایرانسل در سال جاری علاوه بر تکمیل همه پروژه‌های Core و سوئیچ‌های اصلی شبکه در ۱۰ مرکز سوئیچ اصلی، پروژه سوئیچ‌های فرعی در همه استان‌های کشور را تکمیل کرده و خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل درحال حاضر از ۴۷ سوئیچ فرعی در ۳۱ استان کشور برخوردار است.
آیدین خوش‌ ظاهر · سه خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل شنبه ۰۲ آبان ۱۳۹۱
متوسط قطع تماس ناخواسته خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل در شبکه ایرانسل ۷۹صدم درصد است
درخواست تخصیص ارز خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل دولتی بی‌پاسخ مانده است
مدیرعامل ایرانسل در گزارشی درباره خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل رومینگ بین‌الملل سیم‌کارت‌های ایرانسل، تعداد اپراتورهای طرف قرارداد رومینگ بین‌الملل با سیم‌کارت های دائمی این اپراتور را ۳۹۴ اپراتور با ۳۸ درصد رشد و رومینگ سیم‌کارت اعتباری را ۱۳۰ اپراتور با ۵۱ درصد رشد و رومینگ سیم‌کارت‌های دیتا را با ۲۷۶ اپراتور با ۱۰۰ درصد رشد نسبت به سال قبل عنوان کرد.
او افزود: رفتار مشترکان ما خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل در مقایسه مهر امسال با مهر سال گذشته نشان می‌دهد که ۱۰۹ درصد افزایش ترافیک داشته‌اند و نشان‌دهنده رویکرد مشترکان ایرانسل به سمت دیتا است که از رویکرد بین‌المللی نیز تبعیت می‌کند. میزان این رشد در مهر ماه سال ۹۰ نسبت به مهر سال ۸۹ معادل ۷۳ درصد بوده است.
دزفولی افزود: ما هم نمی‌توانیم غیر ازاین روند را پیگیری کنیم و منتظریم خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل وزارت ارتباطات تعیین تکلیف کند و به سمت ۳G و LTE برویم و از صرف سرمایه کشور برای سرمایه گذاری مجدد و کم بهره و کم خاصیت جلوگلیری کنیم.
وایمکس تکنولوژی رو خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل به توسعه نیست
دزفولی اظهار داشت: درحال حاضر حداکثر سرعت سیم کارت خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل های ایرانسل با تکنولوژی نسل ۲٫۷۵ تلفن همراه ۲۲۰ کیلوبیت بر ثانیه است و میانگین سرعت متوسط مصرف مشترکان حدود ۶۰ کیلوبیت بر ثانیه است.
افزایش ۱۰۹ درصدی ترافیک دیتای مشترکان خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ایرانسل
افزایش ۱۰۹ درصدی ترافیک دیتای مشترکان ایرانسل خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل
به گزارش روابط عمومی ایرانسل، خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل به کمک این سرویس جدید، در صورتی که یک مشترک ایرانسل با دیگر مشترکین ایرانسل تماس بگیرد و به دلیل خاموش بودن گوشی وی یا به هر دلیل دیگری تماس برقرار نشود، مشترک تماس گیرنده می‌تواند از در دسترس قرار گرفتن مجدد مشترک مورد نظر خود در شبکه، از طریق یک پیام کوتاه خودکار مطلع شود.
مدیرعامل ایرانسل افزود: افزایش نرخ ارز در حوزه سرمایه‌گذاری ما هم مشابه دیگر حوزه‌ها تاثیر خواهد گذاشت و در این میان MTN به جز تعهد ابتدای پروژه برای سرمایه‌گذاری ۱٫۲ میلیارد دلار، تعهدی در این قبال ندارد و امیدواریم وزارت ارتباطات تدابیری خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل را بیاندیشد که حداقل بخشی از نیازهای اپراتورها را تامین کند.
براساس این گزارش، استفاده از این سرویس تنها برای مشترکین سیم کارت‌های اعتباری ایرانسل امکان‌پذیر است و هزینه استفاده از این سرویس برای هر بار درخواست اعلام دسترسی ۱۳۰ ریال تعیین شده است. گزارش خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل کامل نشست خبری ایرانسل | آغاز به کار هفتمین سال فعالیت شبکه خدمات ارتباطی ایرانسل
آغاز به کار هفتمین خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل سال فعالیت شبکه خدمات ارتباطی ایرانسل
وی ادامه داد: مقدمات صعود به LTE و ۳G را فراهم کردیم اما معنی‌اش این نیست که کل سرمایه گذاری لازم را برای این کار صرف کرده‌ایم چراکه حوزه LTE شبیه نسل‌های دوم و سوم فناوری تلفن همراه نیست که اپراتورها کل کشور را تحت پوشش قرار بدهند بلکه در LTE سیاست‌ها مبتنی بر پوشش Hot Spotها است، جایی که تمرکز بیشتری روی دیتا است و پوشش بیشتری خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل داده می‌شود. به همین دلیل ایرانسل بخشی از سرمایه‌گذاری را برای مهاجرت به فناوری‌های جدید تلفن همراه انجام داده اما برای انجام بخش دیگری از سرمایه‌گذاری، منتظر اعلام نظر قطعی رگولاتوری هستیم.





:: برچسب‌ها: شارژ مستقیم ایرانسل , شارژ اتوماتیک ایرانسل , خرید شارژ مستقیم ایرانسل , خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ,
:: بازدید از این مطلب : 375
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 28 آذر 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: